Saturday, September 18, 2010

Grote Pret.












Party Pictures.


Het feestje was gisteren werkelijk goed, zeven vrienden waren hier samen met Richie Gareth, Paul en ik voor een zeer plezierige tijd vorige nacht.

Richie heeft heerlijk eten gemaakt, hij heeft quiches gemaakt en guacamole, humus en broodjes, vrienden brachten lekker tabboleh, aardappelsalade en groene salade complimenteerden de quiches uitstekend, zoals het chutney en de ingelegde uien.

De Duitse chocoladekoekjes Katrin brachten ons vorige zaterdag gingen waren een heerlijk laterc op de avond net als Richie’s aardbei cupcakes.

Wij hebben heel wat prosecco over, zodat Richie heeft voorgesteld dat wij een andere feestje spoedig hebben, misschien aardig wanneer Marianne terug is van vakantie en Anja en Willes kunnen ook hier zijn.

Ik was zo zelf bewust voor het feestje maar toen onze vrienden hier waren had ik vorge nacht geen zorgen meer.

Ik was zeer duidelijk enkel slechts Herrad en mijn handicap was van geen belang, het was geen onderwerp van gesprek aangezien wij een overvloed van andere dingen hadden om over te spreken.

Twee vrienden Lin en Eva hielpen mij te eten omdat mijn handen niet goed functioneerde, kon mijn stukken niet oppakken

Richie genoot van het feit dat hij kon hij zitten en genieten van alle en niet hoefde te wachten met eten tot nadat hij mij had geholpen.

Het was grote pret wij gingen een uur langer door dan was gepland, tot middernacht, een katheter probleem om 22.45, was opgelost in minuten.

Dan gingen terug na de woonkamer en wilden nit meteenf stoppen was nog veel te leuk.

Heerlijk om Gareth en Paul drie dagen hier bij ons te hebben logeren, echt gezellig, net wat wij nodig hadden op dit moment.

Zo aardig om tijd met goede vrienden door cte brengen, één goede vriendin, Grainne was er ook,fijn om haar te zien, ook omdat zij een hectische progamma heeft.

Een andere vriendin Eva kwam ook, leuk om haar weer te zien, de laatste keer was 5 jaar geleden maar het leek alsof het gisteren was.

Alles bij elkaar het was een succesvolle feest en iets wat wij opnieuw van plan zijn te doen en spoedig.

2 comments:

gareth said...

Watcha H@R, thank you so much for being such wonderful hosts, you made us feel so welcome and relaxed. Was great to just hang out with you and the Doggies. Saw stephen and his Man Jannic they look so happy togther and Steven deserves to have so good time after all his troubles. Will speak befor ewe leave.
BIG LOVE @ HUGS GXXX

Herrad said...

Hi Gareth,
Was briliant having you two special friends staying with us a real pleasure.
Love,
Herrad