Sunday, September 19, 2010

Rustige Dag.







Gareth's Fotos Van Wales.

Nam een slaappil vorige nacht, aangezien ik niet goed sliep al de hele dankzij lawaaierige dronken mensen op de straat.

Vrij las voor ons, pret voor de dronkenlappen aangezien zij zonder gedachte voor iedereen buiten naast elkaar schreeuwen.

Word een snelle post vandaag, ga Richie zo vragen om mij uit bed te hijsen, alvorens het later wordt.

De honden zijn uit geweest naar het park, zij zijn nu gelukkig in hun bedden dromend van hun avonturen.

Wij zijn een beetje vermoeid na vrijdag maar nog steeds blij dat wij het deden,aardig om tijd met anderen door te brengen.

Ons vooral aangezien wij vaak slechts Mathilde mijn fysiotherapeut en niemand anders al week zien

Wij hebben hier aardige vrienden die wij voor korte bezoeken zien, het is hier niet als ik mij herinnert in Engeland of Duitsland of Trinidad, mensen hier zijn meer gereserveerde, wel heel aardige vriendelijke mensen, met wie je goede pret kan hebben.

Misschien is het mij en niet hen, volgend jaar is het 30 jaar geweest dat ik hier ben en nog voelt het af en toe alsof ik net hier ben.

Ach ja ik leef hier en nu, vandaag heb ik veel pijn en stijve onhandige vingers, die het moeilijk maken te typen maar het houdt mij niet tegen om mezelf te zijn.

No comments: