Monday, September 13, 2010

Soms Is Het Zonnig.



Karel Appel.

http://en.wikipedia.org/wiki/Karel_Appel


Verrassend goed geslapen vorige nacht, ondanks het denken over mijn moeder en hoe vreselijk zij mij had behandeld toen ik een kind was en ook als tiener.

Niet verrassend dat ik begon over alles te denken zodra Richie het licht uitdeed, niet aangezien wij over mijn moeder en het effect hadden gesproken dat zij op mij heeft gehad toen ik nog thuis was.

Realiseer mij nu dat zij een zeer droevige en gestoorde vrouw was, die nooit de hulp kreeg die zij werkelijk nodig had.

Spreken over dit en andere dingen met Richie is zeer goed geweest en heeft mij geholpen om dingen in hun juist perspectief te zien en te begrijpen.

Ben blij dat ik het overleefd en zodra ik kon heb ik het huis verlaten, wanneer ik nu terug kijk ben ik verbaasd dat ik niet meer gekwetst was.

In plaats daarvan maakte het mij sterk; op één of andere manier heeft het mij voorbereid op het leven, thuis leven met mijn moeder heeft mij zelfs geholpen om met MS te leven.

Uiteindelijk ging toch slapen, ondanks het teveel denken, alhoewel ik ergens in de nacht wakker werd, één beetje THC hielp mij weer om spoedig te slapen.

Tot een afschuwelijke lawaai van buiten ons wekte, was jammer dat de nacht zo spoedig over was.

Vandaag is het weer zeer veranderlijke, een moment was het een zonnige dag maar af en toe ging een grote wolk over de zon en het was dan vrij koel geworden.

Dan ging de zon opnieuw schijnen en het was opnieuw warm en mooi tot de volgende grote wolk zich voordeed en de zon opnieuw weg was

Het weer is net als het leven soms is het zonnig en soms niet maar het blijft nooit het zelfde.

No comments: