Thursday, September 23, 2010

Van Het Moment Genieten.



Egon Schiele.


http://en.wikipedia.org/wiki/Egon_Schiele


Gisteren was een mooie warme dag, het was 22 c, ging uit met Richie en de honden, moesten geen extra kleren dragen, enkel een grote mooie sjaal rond mijn hals.

Het was werkelijk heel mooie buiten in de zon met mijn schat en onze honden, ik genoot van zitten in de zon.

Eerst toen Richie voorstelde uit te gaan wilde ik bijna niet, hoofdzakelijk wegens mijn pijnlijke armen.

Het was goed dat wij uitgingen zoals gisteren, wat de laatste warme zonnige dag deze zomer kan geweest zijn voor dit jaar.

Mijn armen waren uiterst pijnlijk, ik moest zeer vaak voor een paar minuten even stoppen omdat de pin telkens teveel werd..

De honden zijn altijd zeer opgewekt wanneer ik met hen uitga; Spike en Marleen probeerden allebei te lopen naast mijn rolstoel.

Echt grappig om de twee kleine gekke gezichten te zien, die wilden zien welk van hun net naast mij zou lopen.

Dan zijn zij een handvol voor Richie; zij zijn dan zeer opgewekt wanneer ik met hun buiten ben en zij slechts ogen voor mij hebben.

Dit geeft Richie veel meer werk aangezien hij kan niet van uit gaan dat zij zien en gehoor geven zoals zij normaal doen, uiteindelijk doen zij wat hij wil dat zij doen.

Zij werden zo opgewekt zij moesten overal plassen en een bezoek aan het honden toilet was vrij onnodig.

Werkelijk blij dat ik uitging, heb zeer van genoten van buiten zijn, aardig om de zon en de lucht op mijn gezicht te voelen.

Goed om naar buiten te gaan en van het ogenblik te genieten met mijn schat Richie, de liefde van mijn leven, goed om van de ogenblikken te genieten met de man die zo veel voor mij betekent.

No comments: