Friday, September 24, 2010

Het Was Een Zeer Goede Middag Vandaag.



Billy Childish.

http://en.wikipedia.org/wiki/Billy_Childish

Was wakker vlak voor 09.30 en werd gedoucht om 10.00 vanochtend en gedroogd en aangekleed door mijn schat Richie voor 11.30.

Daarna deed ik mijn 30 minuten been oefeningen op de Motomed, was klaar voor de afspraak om 12.15 met Johanneke.

Zij was hier precies om 12.15 en heeft zich verontschuldigend over de miscommunicatie en de resulterende vertragingen van het werkblad; zij beloofde dat het niet opnieuw zou gebeuren.

Zij beloofde ook om mij een CC op op alle correspondentie met betrekking voor mij op te sturen, dat deed zij meteen vanmiddag, schijnt dat zij reeds verscheidene dingen opgelost heeft.

Zoals mijn nieuw bed, dat aan het hoofd einde omhoog gaat, dat mij zou moeten helpen om beter te zitten, dat is iets van een bonus voor mij als het goed werkt.

Ik zal ook een nieuwe afspraak krijgen voor de IPaq, de Home Servant; dit laat mij lichten inschakelen en de DVD speler aanzetten en de TV, ook het bed verzetten zodat ik kan liggen of zitten.

De Home Servant heeft een paar kinder ziektes, zodat de mensen van RT Het Dorp moeten terug komen, Johanneke heeft de volgende afspraak voor 13 Oktober georganiseerd.

Zij zal dan hier zijn voor een uur, om te controleren dat alles goed geïnstalleerd word en aangepast, denkt dat dit een groot idee is.

Bij de eerste afspraak kwamen twee software nerds, die maar slechts konden installeren en niet met ons konden praten en ons informeren over wat zij zouden doen.

Het resultaat was een paar dingen die wij niet wilden en die niet zeer goed werkten, zoals twee lichten in de keuken die niet meer werken.

En deuren die ik slechts kan openen als ik voor hen ben en en aantal ander zaken, ben zeer optimistisch dat met Johanneke hier op 13 Oktober alles beter zou moeten gaan.

Na de afspraak hadden wij een aardige en smakelijke brunch en gingen toen om 15.00 uur voor een wandeling in de buurt.

Het was mooi en zonnig weer met een lichte koele wind, dat mij niet hinderde aangezien ik mijn nieuw rood fleece jasje droeg.

Wij hadden een werkelijk goede tijd; het was briljant om uit te gaan vanmiddag, heb genoten van de zon op mijn gezicht.

Mijn schat Richie kocht een paar mooie planten, alles bij elkaar was het een zeer goede middag vandaag.

No comments: