Saturday, September 25, 2010

Verheug Mij Om Ook In Nat Weer Na Buiten Te Gaan.



Jan Toorop.

http://en.wikipedia.org/wiki/Jan_Toorop


Vorige nacht goed geslapen, was zeer gelukkig na gisteren na het uitgaan, helaas na een helder begin van de dag kwam de wolken weer terug en het regende.

Echte jammer aangezien wij hadden gepland dat ik naar de markt met Richie vandaag zou gaan en wij de boodschappen samen zouden doen.

Richie ging op zijn fiets om de boodschappen te halen en kwam na een uur terug met volle fiets tassen.

Terwijl hij was gegaan las ik online de kranten en luisterde na het voetbal commentaar op Radio 5 van het BBC.

Ik verzond ook een e-mail naar een website, Wi-Care om te informeren over hun regen cape, zij zijn iets duurder dan andere websites.

Het voordeel met hen is je kan kleur en zelfs het stof kiezen; iets wat ik denk is de extra uitgave waard.

De andere websites hadden standaard saaie regen capes, hun motto’s waren duidelijk één stijl en de kleur was goed voor iedereen.

Ik vond dat niets en was uiterst gelukkig om de Wi-Care website te vinden, hoop volgende week iets van hun te horen, hopelijk op maandag.

Verheug mij op meer informatie wanneer zij mijn post beantwoorden; zou fijn zijn om een mooi warme regen cape te hebben, dan kan ik uitgaan zelfs als het weer niet prettig is.

Verheug mij om te uit te gaan zelfs als het regent of dreigt te regenen, aardig om droog en warm te zijn ten alle tijden.

Heb een paar parse fleece truien en twee fleece jasjes gekocht, één rood en één zwarte.

Nu moet ik een paar nieuwe lange onderbroek en topjes en een paar warme broeken en warme sokken kopen en ik heb alles voor deze herfst en de winter.

Verheug mij op de herfst en winter; zou aardig zijn om in alle weersomstandigheden na buiten te gaan, vooral als ik goed aangekleed ben

No comments: