Thursday, September 09, 2010

Het Leven Heeft Vele Mooi Momenten



Jan Vanmeer.

http://en.wikipedia.org/wiki/Johannes_Vermeer


Sinds maandag hebben wij regen de hele dag en elke dag gehad, maandag nacht was de wind heel hoog en wild de hele nacht, dit hield ons voor een groot deel van de nacht wakker.

De regen begon ook tijdens de nacht en is slechts vandaag opgehouden; op dit ogenblik probeert de zon door de wolken dekking te breken, die als een dik grijze deksel over de stad ligt.

Er is nog geen zonneschijn op dit ogenblik, maar het is heldere dan het laatste dagen en dat is werkelijk aardig.

Het perspectief op zonneschijn geeft me werkelijk een grote boost vanochtend; het is fijn om kleine flarden van blauwe hemel te zien.

Hoop dat het weer deze komende zaterdag prettig is wanneer mijn nicht Katrin ons komt bezoeken.

Briljant om Katrin te zien zaterdag, verheug mij erop, zij is mijn favoriete nicht.

Volgende week zullen onze vrienden Gareth en Paul in Amsterdam 10 dagen zijn, zij zullen bij ons drie dagen logeren, dat werkelijk goed is, verheug mij op het zien van hen.

Wij gaan een kleine feestje geven op vrijdag, 17 september van 18.00 tot 23.00 wat echt fijn is.

Richie gaat lekker traktaties zoals quiches, salades, hummus, fruitsalade, cakes en eigengemaakte chips maken.

Het leven in hier en op zo een fijn donderdag is goed en ik verheug mij op de bezoeken van goede vrienden.

Het leven heeft vele mooi momenten ondanks mijn handicap en mijn pijn en ik geniet van hen allemaal.

No comments: