Wednesday, September 08, 2010

Onze Liefde Voor Elkaar Is Sterker Dan Ooit Heeft Gemaakt.



The salmon fisher. By Eilif Peterssen (1852–1928)

Heb goed feedback en veel steun gehad gisteren, de feedback en steun die ik krijg als resultaat van mijn blog is werkelijk prachtig.

Ik heb zoveel goede mensen in de blog wereld ontmoet en veel vriendschap en steun gekregen.

Het krijgen van en geven van steun is zeer belangrijk voor ons allen, ik ben blij dat ik ook steun aan anderen kan geven.

Belangrijk voor mij om een deel van het allemaal te zijn, ben blij dat ik vriendschap en steun aan andere mensen kan geven.

Vriendschap en steun maakt banden tussen mensen en dat is nu van essentieel belang voor ons allemaal.

Special wanneer je geconfronteerd word met iets zoals een ongeneeslijke ziekte of iets wat je verlamde en je tegenhoudt om je leven te leiden zoals je gewend was

Primaire Progressieve MS heeft mijn leven totaal veranderd en ook het leven van Richie, hoe wij nu leven is nu zo anders dan het was.

Omdat ik alles met Richie vrij kan bespreken helpt dit mij werkelijk om aan mijn MS het hoofd te bieden.

En het helpt mij ook om op te houden mij ongerust en zorgen te maken en in paniek te raken en angstig te zijn, het helpt mij ook hoe ik omga met mijn depressie.

Het is zeer moeilijk om om te gaan met de snelle vooruitgang van mijn MS, het is zeer moeilijk het hoofd te bieden en gelukkig voor mij heb ik Richie die mij helpt..

Zijn liefde en steun maken alles makkelijker en beter, het is zo goed om hem dicht bij mij te hebben, Richie is absoluut onschatbaar voor mij.

Het is goed om te zien dat deze vreselijke ziekte onze liefde voor elkaar sterker dan ooit heeft gemaakt

v

No comments: