Saturday, September 11, 2010

Zaterdag Ochtend



Theo Wolvecamp (Dutch, 1925-1992) Member of The COBRA Group.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Cobra_%28kunst%29


http://www.cobra-museum.nl/en/cobra.html#WhoaretheCobraartists

Deze zaterdag ochtend kwam zo snel, één minuut sliep ik, en het volgende was ik wakker en zei hallo tegen Richie die reeds waker was en zich aankleed.
Grappig om een minuut te slapen en het volgende wakker te zijn, heb meteen mijn arm oefeningen gedaan.

Gareth telefoneerde mij eerder, om te zeggen dat zij al klaar en ingepakt waren om hier op woensdag langs te komen.

Verheug mij Gareth en Paul te zien woensdag volgende week; het is zeer goed om deze twee goede vrienden opnieuw te zien.

Fijn om bezoek te hebben, dit gebeurd niet regelmatig, dus vrienden op bezoek is echt leuk.

Voelt zo goed, zoals vroeger, ik haat de beperkingen die worden opgelegd door de MS, voor de MS diagnoses hadden wij vaak bezoek ook om te logeren.

Misschien is het niet werkelijk waar en enkel hoe het mij laat voelen, wij waren altijd gastvrij voor de MS, nu hebben wij zeer zelden mensen langs om met ons te eten.

Misschien zullen wij weer beginnen dat opnieuw te doen, ik zal dit met Richie bespreken, denk het zou aardig zijn om vrienden uit te nodigen om bij ons voor eten aan sluiten.

Het zou leuk zijn om Anne en haar zoon Okhai uitnodiging, en vraag haar ook om te komen en ook af en toe te koken.

Aardig om dat te doen, goed voor ons, maak het een wekelijkse gebeurtenis, en stopt ons van te privé te worden en herinnert onze vrienden eraan dat wij houden van om mensen te zien en ons te komen bezoeken.

Vanmiddag zal mijn nicht Katrin ons bezoeken, onze logeerkamer is klaar voor haar.

Het ziet zo veel beter uit dan de laatste keer dat Katrin ons een jaar geleden bezochte, nu hebben wij het ongemakkelijke sofa bed met een opblaasbaar bed vervangen.

Richie heeft al onze spullen die rond de ruimte lagen op planken gezet, die hij ook diese week maakte.

Hij hing ook het schitterende gouden gordijn over de dubbele glas deuren en heeft de kleine hand - gemaakt Marokkaans tapijt naast het bed gezet.

Richie wilde bloemen kopen om de kamer klaar te maken voor Katrin die om 14.00 aankomt vanmiddag.

No comments: