Sunday, September 05, 2010

Voor Ons Zelf Denken.



James Abbott McNeill Whistler.

http://en.wikipedia.org/wiki/James_Abbott_McNeill_Whistler



Had een goede nach t slaap, wekte en beetje vroeger dan ik wilde, Richie hielp mij om weer te slapen met wat THC toen hij mij hoorde wakker worden en jammeren met pijn.

Zodra ik bewust ben voel ik alles weer en het raakt me altijd zeer hard, werkelijk ontzettend die eerste ogenblikken van opnieuw wakker zijn.

Ik deed mijn arm oefeningen aangezien mijn armen zo pijnlijk waren en ik hen zo snel mogelijk bewegen als ik kon.

Vanochtend heb ik probeert om de oefeningen meteen te doen, omdat zij mij enorm helpen.

De been oefeningen zijn ook zeer goed voor me, ben blij dat Mathilde, mijn fysiotherapeut, Richie liet zien hoe hij mijn been oefeningen en been massage moest doen.

Deze twee dingen samen met mijn arm oefeningen en het gebruiken van de Motomed om 30 minuten been oefening en 15 minuten van arm oefeningen te doen helpen mij dagelijks om fit te zijn.

Dit is zeer belangrijk vooral nu ik helemaal niet kan lopen of bewegen, deze oefeningen zijn belangrijk voor me.

Kon niet geloven hoeveel sensationele verhalen er vandaag in de pers zijn om mij af te leiden van mijn pijn.

De kranten hebben meer bewijzen tegen het Pakistaanse cricket team en er is meer over het de telefoon af luisteren van The News of The World, dit is een verhaal afkomstig van de New York Times.

Er is ook een verhaal over dwe voetballer Wayne Rooney, die sex had met een call girl tijdens de zwangerschap van zijn vrouw en meer over William Hague en zijn speciale adviseur, die hij mee nam naar Afghanistan op een onderzoeks opdracht.

Het gaat goed met de nieuws nu Augustus is over is en de krant en geven ons opnieuw echte nieuws.

Helaas niets over het brengen van Mugabe of Tony Blair en George Bush voor een rechtbank voor hun daden tegen de mensen.

Zou gedacht hebben dat Tony en George in Den Haag terecht staan voor wat nu om als onwettige oorlog in Irak schijnt te worden gezien.

De kranten melden de belangrijke nieuws vaak niet want hun doel is om hun lezers te manipuleren.

Zij verkiezen een mengsel van schandaal, sensatie en vrees, dieze verhalen verkopen meer kranten.

Enkel af en toe is er echt nieuw dat te voorschijn komt, maar over het algemeen is het alleen verhalen van schandalen en beroemdheden en vrees voor misdaad en vrees voor Moslims.

Wij leven in veel te interessante tijden, aangezien alles nu schijnt te richten om de wereld te manipuleren om oorloog te voeren.

De rechtse Christenen schijnen een Heilige Oorlog te willen, een Kruistocht tegen Moslims te willen, zij willen een Armageddon en het maakt niet uit hoe hoog de kosten zijn.

Onlangs heeft Tony Blair voor een oorlog tegen Iran geageerd, hij probeert om zijn mede Christenen te overreden dat alle Moslims een potentieel gevaar zijn.

Zij schijnen niet te geven om de vele onschuldige mensen die in het proces gedoodt zullen worden, en ook als het de eind van de wereld zou zijn is fat goed denken zij. .

Zolang zij, de triomf hebben, het is werkelijk het hard om te horen hoe zij over Christelijke liefde zullen prediken en tezelfdertijd duizenden onschuldige mensen zullen willen doden.

Allen in naam van godsdienst, het verbaasd mij hoe het leven kan worden beperkt door papa figuren zoals kerk en sekte leiders en anderen zoals Blair de wereld voor ons willen interpreteren en ons niet willen toe staan om voor ons zelf te denken.

No comments: