Vandaag was niet de dag dat ik had verwacht, Richie heeft mij zeer vroeg uit bed gehaald, gewassen en aangekleed en in de rolstoel gezet voor 09.10.
Stadsmobiel belde om 09.13 dat hij op onderweg was; hij was hier om 09.25, Richie zei door de intercom dat wij in 5 minuten beneden zijn, Richie worstelde om mijn fleece jasje, de winterjas en de been zak mij aan te trekken.
Wij waren klaar in 5 minuten zoals wij hadden gezegd, en toen zagen wij het busje weg rijden precies om 09.30.
Zonder ons te bellen zoals zij altijd deden. anders zou ik gezegd hebben wij komen nu.
Probeerde om een andere Stadsmobiel busje te organiseren maar zij konden slechts een sturen om 10.30 wat de tijd van mijn afspraak was.
Zo hield het op voor vandaag, nu heb ik een nieuwe afspraak voor volgende week donderdag om 11.00 uur.
Wij waren allebei door het drama van het drama van Stadsmobiel vanochtend een beetje kaput, hopelijk volgende week zal ik het ziekenhuis ook bereiken.
Voel mij zeer vermoeid nu en Richie ook, denk het al de adrenaline was voor de afspraak vanochtend.
Één goed aspect was dat ondanks de schok en de teleurstelling van vanochtend, ben ik niet boos geworden, had geen zin energie te verspillen.
Veel beter om te doen wat ik deed en dat was kalm blijven, beter koel te blijven dan overstuur en verdrietig.
5 comments:
Beste Herrad,
Heb je een klacht ingediend? Goed om je moet boos te maken, maar dit niet zomaar late passeren, hoor! Die chauffeur moet tot de orde geroepen worden.
Groet, Juliette
Hi Julliette,
Bedankt voor je bezoek en reactie, heb meteen een klacht ingedient maar Stadsmobiel zegd ik had moeten klaar zijn 15 minuten voor de aangevraagde tijd.
In het verleden werd ik altijd gebeld om te waarschuwen dat ik snel na beneden moest komen.
Deze keer ging het busje weg om 09.30 op het moment dat ik naar de lift ging.
Grr!
Liefs,
Herrad
Hi Herrad,
Ga je met connexxion of met stadsmobiel? Connexxion is nu de duer tot deur vervoerder en moet je inderdaad een kwartier van tevoren klaar staan. maar het is wel onredelijk in jouw situatie en dit jaargetij om een tijdlang beneden te staan. Bovendien hadden jullie al aangegeven dat je naar beneden kwam. Stadsmobiel verzorgt nu kamer tot kamer vervoer. De chauffeur komt dan boven en helpt je ook op weg. Je kan ook een begeleider meenemen. Daar moet je een indicatie voor aanvragen bij het CIZ. Dat is voor jou misschien wel een idee.
Mijn man zit in de WMO adviesraad van Amsterdam en de cie vervoer. We vinden dit wel een item hiervoor. Schandelijk om zo weg te rijden!
Groet, Juliette
Hi Juliette,
Ik gebruik Stadsmobiel, had altijd kamer tot kamer want ik kan niet buiten op straat wachten.
Zou goed zijn als Stadsmobiel word besproken, vind het ook raar dat zij praten over regels die men nergens kan lezen, staat niet op de website alsof het een gehiem is.
Vond wat gebeurde gisteren een slechte manier met gehandicapte mensen om te gaan.
Liefs,
Herrad
Hi Juliette,
Rinie Isselman van Stadsmobiel had het over regels en toen ik vroeg waar kan ik deze zien heeft zij mij de link naar Stadsmobiel website gestuurd waar niets staat.
Zij wilde de regels opsturen, ik zei dat het volgens mij beter was wanneer het op de website was en niet geheim zoals nu, heb geen antwoord gehad ook geen regels van Rinie.
Liefs,
Herrad
Post a Comment