Wednesday, March 02, 2011

Zonnig 2 Maart.



Pillars.
Rodolfo Morales.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rodolfo_Morales

Een mooie dag, blauwe hemel en zonneschijn dat mooi om is om te zien, heeft mij werkelijk  een boost gegeven.

Een zonnige dag maakt mij mijn gevoel zeer positief, mijn leven is het zelfde maar op de een of andere manier voelt het beter wegens de zonneschijn.

Richie is fruit gaan kopen zodat ik een heerlijke fruitshake kan drinken alvorens hij de honden naar het park neemt.

Ik denk de honden zullen genieten van het weer, zij zouden gelukkig zijn, voor Cyril zou het zeer goed zijn.

Proberen om mijn rechte wijsvinger te gebruiken, het wordt moeilijker maar goed te doen en is de inspanning waard.

Het is zeer moeilijk mijn armen zelfs om uit te strekken genoeg om het toetsenbord te raken.

Pijnlijk ook, mijn rechte wijsvinger kan nu niet meer functioneren; de vingertop wordt is te gebogen om te kunnen typen

Er is niets te doen als de vingertop geen letters kan selecteren, had ik niet eerder gerealiseerd hoe belangrijk de wijsvingers zijn.

Ik gebruikte al mijn vingers, toen dat niet meer kon doen, gebruikte ik beide wijsvingers, deze dagen is het hoofdzakelijk de linkse vinger..



No comments: