Sunday, March 13, 2011

Een Fijne Zondag.


Marc Chagall.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marc_Chagall

Een goede nachtrust maakte dat ik mij beter voelde, beter dan gisteren, wekte, net toen Richie en de honden klaar waren om naar het bos te gaan.


Aangezien het slechts 08.00 was verzocht ik Richie mij THC te halen en sliep verder tot 11.00 toen Richie met twee zeer gelukkige honden terugkeerde.

Zeer gelukkig zijn zij en ontspannen en stil behalve blefen wanneer een hond voor bij ging.

Ik voel mij echt veel beter dan gisteren, waarschijnlijk ook omdat Richie mijn haar geknipt en hennaed, dat voelt en ziet goed uit.

Morgen zal Arden, een vriendin van Ft. Lauderdale, Miami komt langs ons te bezoeken; zij is hier in Amsterdam met haar partner voor 5 dagen.

Wat een grote pret om haar weer te zien, wij kwamen elkaar bij een kapper in 2006, en sindsdien zijn wij in contact met elkaar geweest.  

Arden is een prachtige vrouw, ik zou graag dichtbij haar leven, zou briljant zijn om een vriend als haar dichtbij te hebben.

Ik ben van plan om haar zoveel mogelijk deze week en haar verhalen van haar leven..

Het is ook prettige verandering van onze gebruikelijke week, waar vrij vaak slechts mijn fysiotherapeut ons bezoekt.

No comments: