Thursday, March 24, 2011

Wednesday, 23, March, 2011. Romp Spieren Permanent Zwakker.


Remedios Varo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Remedios_Varo



Vandaag is een mooie zonnige dag, tot dusver ben ik niet naar de linkerzijde begonnen te leunen en ben erin geslaagd te blijven zitten, omringd en vastgeklemd door massa kussens.

Ik verheug mij niet op het zeer hete weer, wanneer ik ontzettend heet zal worden door al de kussens.

Binnenkort zal ik een orthese krijgen voor in bed liggen en zitten, dit is een grote kussen dat mijn hele lichaam zal steunen.

Ik verheug mij op het krijgen van de extra steun, zodat ik in een goede positie in bed kan zitten en niet op mijn linke zijde liggen.

Het is een afschuwelijke gevoel, het belangrijkste probleem met goed worden gesteund, is dat bewegen van mijn armen moeilijker is en typen word werkelijk moeilijk gemaakt aangezien ik mijn ellebogen niet kan bewegen.   .

De kussens zijn van onder mijn oksels tot mijn enkels, de kussens houden ook mijn knieën recht en samen, zodat zij niet aan één of beide kant vallen.

De kussens houden de knieën tegen instorten aan beide kanten, dat betekent dat het mijn voeten omhoog houd tegen het schuimblok aan het eind van het bed.

De verslechtering in mijn romp spieren is omdat ik zolang in bed moest blijven, alles bij elkaar  was het twee jaar.

Het was vanaf augustus 2008 tot augustus 2010 tot de reusachtige decubitus wond volledig was geheeld.
  
twee jaar die ik me op het gekronkeld helen heb geconcentreerd, realiseerde ik niet de omvang van; permanente schade aan mijn spieren.


No comments: