Tuesday, March 22, 2011

Sunday, 20, March, 2011. Heerlijk Ontspannende Dag.


Useless Science. 1955.

Remedios Varo.


http://en.wikipedia.org/wiki/Remedios_Varo

Het feestje Vrijdag was werkelijk leuk, werkelijk fijn om iedereen te zen, het is zo goed om vrienden te zien.

Ik realiser mij opnieuw hoe wij allen zo bezig zijn met ons eigen leven dat wij vaak elkaar niet zo veel zien.

Maar dat is het leven, mensen moeten  werken en werken nemt heel wat tijd en energie van iedereen.

Groot dat de vrienden na  hun lange werk week op Vrijdag hier kwamen om mijn 60ste verjaardag te vieren.

Waardeerde het zeer dat zij kwamen, was goed om iedereen te zien en goede pret te hebben.

Gisteren waren wij zeer vermoeid en  deden het gemakkelijk, vooral Richie aangezien hij vrijdag al zo vroeg bezig was geweest.

Wij genoten gisteren van een ontspannen dag, wij keken naar de rugby, en de voetbal en de Premier League Voetbal op BBC om 11. 30.

Halverwege door de voetbal om 11.30, begonnen mijn ogen te sluiten en toen Richie het licht uit deed was ik vrij snel in slaap gevallen

Vandaag is een heerlijk ontspannende dag geweest; Richie is nu naar het park met de honden gegaan.

No comments: