Sunday, March 27, 2011

Zonnige Zondag.


Edgar Ende. 
.

http://en.wikipedia.org/wiki/Edgar_Ende

Na een mooie ontspannen week deze week, wat zeer prettig was, vooral voor Richie die na mijn verjaardag vrij uitgeput was, zullen wij een bezige week volgende week hebben.

De maandag zal vroeg beginnen, zodat Beenhakker de douchestoel op kan halen en aanpassen hoe het kussen op de stoel gebonden is.

Dinsdag brengen zij de douchestoel vroeg terwug brengen en wij zijn van plan om uit te gaan, dat is het plan voor de week zodat ik na buiten kan.

Woensdag is Annelies, mjn WMO adviser en Welzorg hier over een betere joystick voor de rolstoel.

Donderdag zijn de mensen van RTD Het Dorp hier zijn om de IPaq aanpassen en mijn ergotherapeut is hier Vrijdag.
 
De klokken gingen in de vroege uren van Zondag ochtend vooruit en het is vandaag zeer passend weer voor de eerste officiële lentedag, het is vandaag een mooie zonnige dag

Richie en de honden zijn naar het park voor een beetje pret voor de honden, zag dat Cyril ook vliegen vangt, net zoals Marleen, het is komisch om de honden te zien jagend op uiterst kleine vliegen.

Ik zal gelukkig zijn wanneer zij  terug zijn, omdat ik graag wil douchen en schone kleren aantrekken.

Zij zullen  nu niet lang zijn en wanneer zij terugkeren zullen beide honden binnen lopen om mij te tonen hoe gelukkig zij zijn.

Dan rennen zij na Richie te zien en hun eten te eisen,leuk om zo gelukkige en ontspannen honden te zien.



No comments: