Wednesday, March 09, 2011

Drukke Dag.



Het is vandaag een drukke dag geweest, Richie heeft mij om 09.00 en onder de douch gedaan en aangekleed om 10.00.

Wij hadden iemand verwacht om 10.30 de rand rond de douche zou egaliseren, zodat Richie niet zo hard moet werken, om mij in en uit de douche te halen.

Een vriendelijke man was hier om11.30 en heeft tot 15.30 gewerkt en volgens Richie heeft hij een goed werk gedaan.

Het enige nadeel is geen douch tot vrijdag, de nieuwe tegels vereisen twee dagen voor het drogen van de lijm.

Terwijl hij in de badkamer werkte, kwamen Annelies, Johanneke aan, en toen wachtten wij op Ruud van Summit.

Hij kon de nodige aanpassingen onmiddellijk zien die ik nodig heb, zodat ik kan goed zitten.

Op het ogenblik heb ik wat losse schuimrubber om dit mogelijk te maken..

Welke Ruud in een nog betere positie aangebracht, die mij nog beter steunde, ik hoopte dat Ruud de rolstoel kuip vandaag zou aanpassen.

Droevig kon dat niet gebeuren, eerst zal er een vlaag van administratie zijn, en Ruud schatte dit zou twee weken.

In twee weken tijd zal Ruud bellen om een afspraak te maken en zal dan de rolstoel kuip aanpassen om mij de steun te geven die ik moet hebben om goed te zitten.     

No comments: