Monday, March 07, 2011

Vooruit Kijken.



Balls of World

Anastasiya Markovich.
http://en.wikipedia.org/wiki/Anastasiya_Markovic

Vorige Vrijdag kreeg ik mijn nieuwe lenzen, Richie heeft mijn bril van de opticien op de Donderdag middag gehaald.

Vrijdag middag Richie ging mijn glazen met de nieuwe lenzen halen, die door Andre, de opticien waren ingezet.

Vrijdag middag was het goed om de glazen te krijgen, maar het werd onmiddellijk zeer duidelijk dat mijn ogen tijd nodig had om aan de bifocale lenzen te wennen
.
Zaterdag en Zondag, nam ik het uiterst gemakkelijk en slaagde erin om met  moeilijkheid te lezen en te schrijven.

Vandaag, hoopte ik dat mijn ogen aan de nieuwe lenzen waren gewend en er niet meer problemen zouden zijn.

Helaas zijn mijn ogen nog niet 100% aan deze lenzen gewend; Ik zal afwachting hoe het morgen is.

Als ik morgen  twijfels heb zal ik het met Richie bespreken en zal dan bellen met Andre.

Wanneer deze lenzen niet werken voor mij, dan zal Andre mijn ogen weer moeten meten.

kunnen lezen.

No comments: