Sunday, March 13, 2011

Mee Leven.


http://en.wikipedia.org/wiki/Marc_Chagall
Slecht geslapen en moest Richie vragen voor THC, dit hielp mij om opnieuw ter kunnen slapen.

Ondanks de gestoorde nacht, is vandaag een goede dag geweest, wij hebben voetbal gekeken en zaag Bolton winnen tegen Birmingham, dan was er rugby en wij zagen Italiƫ winnen tegen Frankrijk, de eerste keer ooit.

Later Wales won tegen Ierland, dan had ik een fijne douche en zat in de woonkamer met mijn schat Richie en de honden.

Richie maakte wat heerlijke prei en aardappelsoep, die zeer goed was, aardig om soep in plaats van een grote maaltijd te eten.

Alles bij elkaar een ontspannende dag, soms, zoals vandaag wil ik om meer doen, hoe ik dit wens ik iets meer kon doen dan enkel zitten.

Voeld zeer droevig dat dit is het voor mij, blij dat ik leef, maar wens zo veel dat ik als iedereen zou kunnen zijn, en niet weten wat mijn dood zal veroorzaken.

Haat dat mijn lichaam wordt langzaam gedrukt, ik kan het voelen meer en meer elke dag, dat niet gemakkelijk om mee te leven.

Het is moielijk om bewust te zijn van wat gebeurt en ook kalm blijven, en ik weet niet hoe ik dit de meeste dagen doe.

Maar op de een of andere manier denken wij, Richie en ik denk dat het leven met mijn ouder heeft geholpen, het heeft mij de kracht gegeven om aan MS het hoofd te bieden.

No comments: