Tuesday, March 22, 2011

Monday, 21, March, 2011. De Lente Is Hier.

Vandaag is de Lente Equinox en de dagen worden langer en de lente gebeurt nu werkelijk.

Zeer ontspannen begin van de ochtend, de zon schijn en het was een zeer aardige lentedag.

Dan had ik een reusachtige schok toen Richie mij uit bed hees en mij in de douchestoel zette, aangezien hij bloed in mijn katheter had ontdekt.

Één van mijn nachtmerries is bloed in de katheter; gelukkig bleek het een bloedstolsel dat vrij vaak gebeurd met katheters en niet stromend bloed.

Dit was een grote schok en ik werd zeer bezorgd, wat een contrast met het weer dat zo zonnig en mooi was en ik niets slecht had verwacht.

Het was het laatste ding in mijn gedachten, maar anderzijds opnieuw waarom indien het op mijn mening vooral op een dag zoals vandaag is.

Ik veronderstel dat dit altijd in mijn gedachten is en hoe kan het anders met deze smerige ziekte.

Wat ik probeer te doen is bewust te zijn zonder teveel erover te denken de hele tijd en mij niet gek te laten maken.

Moeilijke dit in evenwicht te houden, maar ik probeer om dit elke dag te doen, en de meeste dagen lukt het mij, zelfs vandaag.


No comments: