Wednesday, March 30, 2011

Regenachtige Woensdag.

Vandaag is een grijze, regenachtige dag geweest, dat was na de recente zonnige dagen niet zo prettig.

Vanmiddag had ik een afspraak met Annelies, mijn WMO adviseur van de Gemeente Amsterdam en Percy, Arjan van Welzorg.

Het was om mijn problemen met de joystick op mijn rolstoel te bespreken, dit vereist heel wat inspanning voor mij om het te gebruiken.

Er is een andere joystick die minder inspanning vereist, wat nu teveel werk voor mij is.

Helaas zal de rolstoel naar hun werkplaats dichtbij de Duitse grens, twee uren rijden.

De rolstoel zal voor een aantal dagen weg zijn, dat is geen goed nieuws, de  idee van niet kunnen zitten voor dagen is niet aanvaardbaar.

 Ik hoop zij kunnen het sneller doen, misschien ophalen één dag en terug de volgende dag, maar niet vier dagen zonder te kunnen zitten.

Welzorg verloor onlangs hun monopolie om mobiliteits middelen te leveren, in Amsterdam zullen zij niet meer spullen, leveren aan de Rehabilitatie kliniek en andere plaatsen, de consequencies zijn zij hebben hun lokale werkplaats in Haarlem moeten sluiten.

Jammer voor hen, voor het verlies van hun winstgevende contracten, misschien is het dankzij hun ongevoelige manier om hun kwetsbare klanten te behandelen.


No comments: