Friday, March 25, 2011

Friday, 25, March, 2011. Genieten Van Deze Zomer.


Remedios Varo.
http://en.wikipedia.org/wiki/Remedios_Varo


Ik wekte tot een mooie zonnige dag, dat mij zeer gelukkig maakte om de zon en de blauwe hemel te zien.

Ongelooflijk is het reeds een week geleden, dat het mijn 60ste verjaardag was, een dag waar ik zeer van genoot, jammer het kon niet langer duren.

Richie maakte het zeer speciaal voor mij, hij verraste met schitterende ringen, armbanden, halsbanden en oorringen.

Ik ben zeer geamuseerd om 60 te zijn, het is onwerkelijk voor mij, ik voel  niet veel anders dan toen ik 50 was en zelf 40.

Zonder MS zou ik met mijn leven in Amsterdam zeer tevreden zijn, wandeln met Richie en de honden, rond deze mooie stad.

Wij genoten zo van wandelen in de avonden en naar favoriete plekken gaan, helaas zijn zij niet meer toegankelijk voor mij in een rolstoel.

Toen ik nog in 2006 kon rond hobbelen, kon ik erin slagen om mezelf over de trappen te hijsen.

Ik verheug mij op het warme weer en zitten op de terrassen van een paar onze favoriete coffee shops.

Zij zijn naast grachten en zijn aardige plekken te ontspannen, ik houd van zitten op een terras en  het leven van de stad te zien

Deze zomer ben ik vastbesloten om meer na buiten te gaan en van te genieten

No comments: