Thursday, March 31, 2011

Een Natte, Grijze En Onplezierige Dag

 


La Donna Impudica.
Angel Planells.
http://en.wikipedia.org/wiki/Angel_Planells


Vandaag is een natte, grijze en onplezierige dag geweest, die wij beter maakte door veel te spreken en te lachen, genietend van elkaars gezellschap.

Onze afspraak om 10.00 met Paul van RTD Het Dorp werd zomaar verplaatst tot 13.00; Paul was hier uiteindelijk om14.10 en weer weg om14.20.

Terwijl hij hier was deed hij een paar snelle dingen voor mij, hij voegde de bel op de IPaq, zodat ik Richie makkelijker kan roepen, wanneer ik hem nodig heb.

Hij had eerder, die functie toegevoegd aan een knoop, die ik minstens drie minuten moest in drukken, ik kon dit natuurlijk niet doen wegens gebrek aan kracht.

Hij vertelde mij ook niet hoe de telefoonboekfunctie werkte,toen hij het op de IPaq in Januari zette.

Dan was hij gegaan alvorens ik hem kon eraan herinneren om de IPaq dichter nij mij te hebben,dat ik nodig heb aangezien ik het nauwelijks kan bereiken waar het is

Hij deed helaas niets om te checken waarom de voordeur open gaat zonder dat wij de knoop indrukten om het te openen; wij denken hij had geen idee

Net wat ik gedacht had, weer een bedrijf dat hulpmiddelen voor de gehandicapten levert, en die niet schijnen te luisteren naar hun wensen of hun behoeften in gedachten te hebben

    

No comments: