Saturday, March 05, 2011

Vrijdag, 4 March, 2011. Zonnige Vrijdag.



Adam and Eve.
Ernst Fuchs.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ernst_Fuchs_%28artist%29
Zeer slecht humeur vandaag, werkelijk behoefte om mijn nieuwe lenzen te krijgen, heb te lang met de verkeerde lenzen gebruikt

Telefoneerde de opticiens, de lenzen zijn klaar; ik hoop dat dit keer waren de metingen correct.

Vorge nacht heeft THC mij geholpen te slapen.

Wat briljant was, ik denk dat wat mij tegengehouden had om te slapen, was dat ik  ongerust was.

Had niets te maken met de thc maar enkel dat ik zou beginnen te denken en op de een of andere manier kon ik altijd iets vinden om te liggen denken.

Goed om dit zonder de hulp van slaap tabletten of Valeriaan pillen.

Ik was zeer ontspannen, zo veel zodat ik 3 keer ontwaakte, en niet een maar drie keer ben ik weer in slaap gevallen.

Dat is briljant want het was te vroeg en ik sliep gelukkig verder en werd ontspannen wakker.

Een paar uren met de oude lenzen heeft mij hoofdpijn gegeven en teveel stress voor mijn ogen

Ik verheug mij op Richie’s veilig terugkeer met mijn bril.

Het is Vrijdag, de zon schijnt en er is vandaag heel wat vogel lawaai geweest wat mooi is om te horen, vindt dat de winter bijna over is.


No comments: