Saturday, March 26, 2011

Van Deze Unieke Dag Genieten.

 


The Tethered Storm.
Edgar Ende.
http://en.wikipedia.org/wiki/Edgar_Ende
Het is een klassieke Zaterdag in Amsterdam, geen zonneschijn, geen blauwe hemel en een dikke wolken..

De hele week was er zon en de hemel was een mooi blauw, dat mij een goed heeft gegeven om het te zien.

Ik vind het zeer droevig voor alle werkende mensen die hadden gehoopt dat het goede weer ook in het weekend zou gebeuren.

Maandag ochtend kon weer een mooie dag zijn, aardig om in zonneschijn te gaan werken, maar het compenseert niet voor een weekend van wolken.

Jammer dat ik geen zonneschijn kan zien vandaag, die mij zou afleiden van mijn pijn http://www.blogger.com/post-edit.g?blogID=35269181&postID=6807649104279107927en ongemak.

Op dit ogenblik zijn mijn armen zo stijf en gespannen en kunnen slechts  met grote moeilijkheid worden uitgestrekt.

Dagelijks word ik gewekt met mijn  armen de strak over  mijn borst zijn gevouwen en ik heb Richie’s hulp om ze van onder het dekbed te krijgen.

Zodra mijn armen op het dekbed zijn gaat Richie miijn armen masseeren , vooral mijn rechte arm dat het stijfst en het pijnlijkst is.


No comments: