Friday, March 18, 2011

Thursday, 17, March, 2011. Wat een verjaardag.

 
Red Poppy On A Roof. 1972.
Alvaro Guillot.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alvaro_Guillot

Vandaag is een zeer goede dag geweest; het begon toen Richie mij en hoop prachtig verpakt cadeaus gegeven heeft.

5 Mooie ringen, en twee kettingen en aanpassende oorbellen, en  nig paar oorbellen en drie armbanden, zoveel mooie dingen voor mij om te dragen en van genieten

Grote pret om ze te dragen verheug mij erop, aardig om nieuwe kostuum sieraden  te hebben.

Dan had ik mijn fysiotherapie[ie afspraak  met de mooie Mathilde, die mij een verjaardag kus gaf en eewn doosje Tamarinde snoepies.

Na de fysiotherapie waren Arden en Rob terug met een mooie verjaardag taart van Holtkamp, de beste bakker in Amsterdam.

Alvorens zij na een tijdje weer gingen kwam en vriendin Toos op bezoek om mij een gelukkige verjaardag te wensen, zeer speciale om haar vandaag, te zien, aangezien zij niet van  verjaardagen houdt.

Ik ontving veel mooie ecards en verjaardags groeten op Face Book; een mooie orchidee werd geleverd verzonden door goede vrienden in Wales.

Vanavond nadat Richie mij in bed deed, ging de telefoon, aanvankelijk had ik geen idee wie het was.

Het was een zeer oude vriend van mijn, die ik jarenlang niet had gezien of gesproken sinds 1993, zodat geen wonder dat ik zijn stem niet erkende.

Wat een verjaardag is het geweest en het is nog niet over.

  


No comments: