Monday, March 28, 2011

Een Goede Maandag.



Edgar Ende.
http://en.wikipedia.org/wiki/Edgar_Ende


Vandaag is goed geweest, was opstaan om 09.00 wat zeer prettig was en een plezierige verandering voor ons allebei.

Ik zat in de rolstoel vlak na 10.30, na een goede douche door Richie, waarvan ik enorm genoot.

De man van Beenhakker was hier om 10.40, twintig minuten vroeger dan wij hadden afgesproken, hij was blij dat de douche stoel bij de voordeur stond en hij kon meteen verder gaan.

Zo kon hij zijn ronde doen zonder enige vertraging, geen wonder dat hij zo gelukkig keek, ik ben zeker dat hij vaak vaak moet wachten, wat zijn dag programma totaal verandert

Vandaag begon heel mistig en toen brak de zon door tot 13.00 toen het bewolkt en koud werd.

Mathilde kwam om14.00 aan en ik had een goed, enigszins pijnlijke fysiotherapie afspraak.

Mijn armen masseren hielp spoedig met de pijn en na een goede schouder massage voelde ik mij ontspannen.           

Nadat Mathilde ging hebben wij lunch gegeten, geitenkaas, tuinkers en komkommer en heerlijk brood, dat door Richie wordt gemaakt met zero-zero de, beste meel voor het maken van brood.

Ik genoot van de hele dag met Richie door te brengen, veel gesprokken en gelachen, het was een grote pret, en wij zullen dit dagelijks vanaf vandaag doen.


No comments: