Thursday, March 03, 2011

Een Fijne Verassing Van Trinidad.


Een mooie verrassing vanochtend, de post bracht een grote houten doos die vol gestopt was met lekkers van Trinidad was.

Het werd verzonden door mijn nicht Aileen en haar echtgenoot Philip, een echt prachtige hoorn des overvloed van Trinidad waar ik geboren was.

Zij verzonden zelfs een fles rum van Trinidad, Vat 19, een werkelijk goede rum van Trinidad, 100 keer beter dan het donkere rum dat voor goede rum wordt gezien.

Of wit rum dat echt niets met rum te makken heeft.

Toen ik terug in Trinidad in 1997 was, proefde ik wat goede rum was, ik was op een feest waar plotseling het rum niet meer goed was.

Ik vroeg waar de rum vandaan kwam, aanvankelijk vertelden zij mij Trinidad, ik zei dit kan net en met veel gelach hoorde ik dat de rum van Venezuela was.

Ik had dus gelijk het was geen Trini rum, het grappige is, ik haf toen slechts ooit een paar kansen gehad om Vat 19 rum van Trinidad te drinken .

Maar toch had ik geen problemen opmerken dat de rum plotseling niet meer het goede was, ik dronk zeker geen rum toen ik in Trinidad als kind leefde.    


No comments: