Tuesday, March 29, 2011

Een Goede Douche.


The Declaration.
Edgar Ende.
http://en.wikipedia.org/wiki/Edgar_End


Vandaag is weer een goede dag geweest; Beenhakker bracht de douche stoel terug om 09.00 in plaats van 11.00 zoals vorige week was afgesproken.

 Wat zeer goed was, wat nog beter is was dat de aanpassingen zeer goed en uiterst nuttig zijn.

Zij hebben het kussen in materiaal bekleed dat beter en gemakkelijker is te gebruiken, plus zij hebben 4 klemmen op de douche stoel geplaatst om het kussen op zijn plaats te houden.

Wij probeerden de douchestoel uit en de aanpassingen maken de stoel 100 keer beter en gemakkelijker dan voordien

Minder werk voor Richie en niet meer zo ongemakkelijk voor mij, omdat het kussen nu met vier klemmen in plaats word gehouden in plaats van enkel met twee banden wordt vastgemaakt.

Omdat het nu op zijn plaats met 4 klemmen wordt gehouden, glijdt het niet en ik word eindelijk goed gesteund.

Vóór de aanpassing, was douchen geen comfortabele gebeurtenis omdat het kussen rond zou glijden en ik ging naar links hangen.

 Richie moest mijn positie constant aanpassen aangezien het kussen nooit in de juiste plaats zou blijven.

Hij moest mij wassen, drogen en aankleden terwijl hij probeerde om mij van de linkerzijde terug te trekken, dit was heel wat extra werk voor Richie.

Vandaag bleef ik in één plaats en had een prettige douche; Richie had minder werk, alles bij elkaar een goed werk van Beenhakker.






No comments: