Tuesday, March 01, 2011

Concentreren Op Het Positief


Gaddafi.
By Steve Bell.
The Guardian.
http://www.guardian.co.uk/commentisfree/cartoon/2011/feb/23/muammar-gaddafi-libya-cartoon


Meestal ben ik optimistisch maar soms word ik door paniek en vrees gegrepen, niet verrassend met een onvoorspeelbare ziekte zoals MS.

Eng niet wetend wat zal gebeuren, misschien beter op die manier, beter dan precies weten van wat zal gebeuren.

Ik moet mezelf nog eraan herinneren om hier en nu te leven, niet met een lijst die ik dagelijks aanstreep, wat ik aan functioneren heb verloren.

De onvoorspelbare aard van MS, houdt mij ongerust, ik doe mijn beste het mij niet te laten controleren.

Het concentreren op het positief, is mijn beste plan, terwijl ik bewust ben, wanneer ik in slaap zijn mijn dromen over het algemeen prettig.

Soms word ik wakker van een enge droom, maar dat is zeldzaam, ik denk dit is omdat ik probeer om mijn vrees te bespreken met Richie en schrijft over het.

Zeker dit helpt mij tegen te houden om waardevolle tijd ter verspillen,                   vooral nu ik bewust ben van hoe kostbare tijd is.

Ik ben uiterst bewust geworden dat elke dag uniek is en nooit tweemaal zal gebeuren.

Het weer is niet prettig vandaag, typisch weer voor het begin van maart, op 17 maart zal ik 6 0 worden, wij zullen een feest geven op 18 maart.

No comments: