Tuesday, March 15, 2011

Fijne Maandag.


Mountain Night 1969

http://en.wikipedia.org/wiki/David_Hare_%28artist%29http://en.wikipedia.org/wiki/David_Hare_%28artist%29

Het was een goede middag vandaag, het was aardig om Arden weer te zien Arden en haar partner Rob ontmoeten, die zeer aardig is.

Briljant om Arden zo goed en zo gelukkig te zien, altijd goed om een goede vriendin gelukkige te zien en het was uitstekend om Rob te ontmoeten.

Werkelijk blij dat een toevallige ontmoeting  met Arden bij de kapper in 2006 dat geresulteerd heeft dat wij vrienden geworden zijn en nog steeds in contact vijf jaren later.

Het was leuk om in de  woonkamer te zijn en Arden’s verhalen van thuis te horen, zij vertelt een goed verhaal en het zal fijn zijn om morgen opnieuw hun te zien.

Zeer aardig om een ander soort middag te hebben, prettig om mensen hier te hebben, waarschijnlijk ben ik te gevoelig, maar voel soms de behoefte van een cursus in sociale zijn.


Voel mij zo onhandig voelen wat ik haat, dit gebeurde niet vandaag en ik ben zeker niemand zou gedacht hebben dat ik mij zo zelf bewust voelde.

 Ik weet dat wat mij goed zou doen om meer mensen te zien, dat zou enorm helpen en beter voor allebei van ons

Het was zo goed om vrienden te zien vandaag, en morgen en misschien Woensdag en Donderdag ook en Vrijdag is mijn Verjaardag feestje.

Ik verheug mij op elke dag deze week, vooral op het zien van vrienden deze Vrijdag.

No comments: