Saturday, March 05, 2011

Goed Dat Richie Voor Alles Zorgt.


Gisteren was het vrij opwekkend wachtend op Richie om van de opticien met mijn nieuwe lenzen terug te keren.

De nieuwe lenzen zijn beter, maar ik zal weten of  zij werkelijk goed zijn tot morgen, het schijnt dat er twee dagen nodig zijn om aan de dubbelfocus bril te wennen.

Droevig is het een traditioneel weekend, geen blauwe hemel of zonneschijn zoals de laatste twee dagen, die mooie dagen waren,

Ik moet Richie  zo vragen om mijn lig positie te reorganiseren zodat ik beter in bed zit, op dit moment hang ik naar links, wat na een korte tijd zeer onplezierig is.

Richie heeft nu reorganiseerde hoe ik lag en meteen na drie minuten lag ik opnieuw helemaal naar links,

Het aanpassen van mijn lichaam, is iets dat constant door de hele dag en de avond moet worden gedaan.

Richie is reeds bezig genoeg zonder dit ook te moeten doen, moet voor hem zo moeilijk zijn om alles te doen,  dat hij voor mij elke dag moet.

Hij zorgt voor mij zo goed en zoekt altijd manieren om het leven voor mij makkelijker en beter te maken, dat waardeer ik zeer.

Het is goed om te weten dat Richie voor alles zorgt.


No comments: