Tuesday, March 08, 2011

Een Grote Teleursteling.


Llegada de Naruso, 1944

Aurelio Suarez.

http://en.wikipedia.org/wiki/Aurelio_Su%C3%A1rez

Helaas zjn mijn ogen niet aan de nieuwe lenzen gewend, dit is zulk een grote teleurstelling voor mij.

Ik heb e-mail aan Andre, de opticien gestuurd om hem te laten weten dat mijn ogen niet gewend zijn, en het is nu de vierde dag dat ik hen. heb.

De font moet nu op18 voor mij worden gezet om het te kunnen lezen en schrijven,

Dit is niet alleen eem ongemak voor mij; dit heeft een reusachtig effect op mijn leven.

Haat dat ik geen kranten artikelen kan lezen zonder het te kopiƫren en in Word plakken dat niet altijd goed gaat.

Heb de opticien gevraagd om hier te komen  en opnieuw mijn ogen te meten.

Dit keer met speciale aandacht aan de capaciteit te  lezen, eveneens natuurlijk als aandacht aan mijn capaciteit om op afstand te zien.

Voel mij down over dit, kan het niet geloven dat pro-actief zijn zo uitpakt, eerst waren de eerste lenzen te sterk en nu zijn zij te zwak,

Een nieuwe bril zou niet in deze problemen moeten resulteren, wat ik had  verwachtte was aan mijn nieuwe lenzen te wennen en om met hen zeer gelukkig te zijn.



No comments: