Tuesday, March 15, 2011

Out And About Today In The Sun.


Henri Matisse.
http://en.wikipedia.org/wiki/Henri_Matisse

Weer een goede dag vandaag, Arden en Rob waren hier om 15.00 vanmiddag wat zeer prettig was.

Het was zonnig en aardig buiten, Arden en Rob vertelden dat het buiten 16 graad was, zeer prettig weer en zij stelde voor dat wij naar buiten gingen.

Wij zaten even in de woonkamer, tijd voor thee en koekjes en een klein glas rum van Trinidad, Rob genoot ervan..

Dan gingen wij wandelen in de buurt, het weer was werkelijk mooi, veel mensen in lichtere kleren, velen in t-shirts.

Niet ik, had  mijn winter jas aan, die ik moest ik helemaal dicht hebben, uit de zon was de wind vrij ijzig, voelde als ijs voor mij.

De honden kwamen met ons en waren gelukkig om uit met ons buiten te zij, vooral Marleen die zeer blij word wanneer zij met mij uitgaat.

Ik genoot werkelijk van uitgaan aangezien ik niet uit ben geweest voor maanden behalve naar het ziekenhuis.

Ben benieuwd of ik beter vanavond zal slapen, ik denk dat ik goed slaap, ik genoot van in de zon zitten wat zo zeer goed voelde.

Had een pakket met mooi verjaardags geschenken van Gareth en Paul van Wales vanochtend, veel mooi verpakt cadeaus in gouden papier.






No comments: