Sunday, April 03, 2011

Koude Grijze Zondag.



James Gleeson. 1980.
http://en.wikipedia.org/wiki/James_Gleeson


 Vandaag was een totaal contrast van gisteren, dan was het warm en zonnig terwijl vandaag is een koudere grijze dag geweest.

Zo zeer blij dat wij gisteren uit gingen en ik kon genieten van de zonneschijn en van de mensen op de straat en op de markt.

Deze positieve ervaring heeft werkelijk mij opgeheven en mij een reusachtige en veelgevraagde boost gegeven, die mij goed heeft gedaan.

Zo goed dat ik de ervaring zoveel mogelijk wil herhalen deze lente en zomer
en ik zal het ook doen.

Vorge nacht was ik vermoeid na onze uitstapje naar de markt, ik realiseerde mij niet hoe uitputtend het voor mij zou zijn.

Maar het was vermoeiend, vorige nacht voelde ik mij  vrij uitgeput en verheugde mij op slapen, helaas gebeurde dit niet.

Dank zij onze buren aan de overkant die een feestje die tot de vroege uren duurden, de luide muziek en hun geschreeuwd gesprekken hield ons tegen om te slapen.

Op een gegeven moment rond 05.00 slaagde ik erin om te slapen, helaas niet voor lang na 08.00 werd ik wakker gemaakt door kinderen, die buiten op de straat spelend.

Ach ja leven en laten leven is beter dan ruzie, vanavond is het stil buiten zodat ik denk dat slapen vanavond zal geen probleem voor Richie en ik zijn.

No comments: