Wednesday, April 20, 2011

Wat En Dag.





Negative of X-Ray of Meret Oppenheim’s Skull, 1964
Meret Openheimer.
http://en.wikipedia.org/wiki/M%C3%A9ret_Oppenheim


Wat een dag, Richie moest naar de tandarts voor een controle; hij moest een tijdelijke vullen hebben.

Dan naar de artse, niets ernstig, hij heeft een huidbesmetting op de zolen van zijn voeten, wat erg pijnlik is

Mijn arme schat, die nu al  weken pijn heeft gehad, ik hoop dat de tabletten hem zeer spoedig helpen

Terwijl Richie was gegaan, luisterde ik naar de radio en beantwoorde mijn e-mails, terwijl ik af en toe Cyril heb geruststelt dat Richie terug zou komen.

Ik dacht dat ik mijn laptop problemen gisteren opgelost had, helaas loopt het telkens vast.

Het stopte helemaal, toen Richie naar de apotheek ging, werd mijn scherm zwart, bij mijn 5de poging lukte het om opnieuw op te starten.

Ik kreeg een bericht dat er slechts een heel klein beetje ruimte op de D schijf was, werkelijk verontrustend, D is waar de mijn backups zijn.

Was schokkend om te zien in D dat 9 backups op 18 April waren gemaakt, ik ging naar formaateren.

Dan zette ik het formaat terug naar de default settings en meteen was de D schijf leeg.

Ik veranderde  de backups naar maandelijks in plaats van wekelijks, en nu werkt het weer goed, ik ben gelukkig.



No comments: