Sunday, April 10, 2011

Genieten Is Goed Voor Mijn Zelf Vertrouwe



Surrealist Landscape 1938.
Peter Purves Smith.
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Purves_Smith



Vandaag ging ik niet verder dan de woonkamer, aangezien ik na gisterens uitje vermoeid.

Plus tot zeer laat opblijven om de voetbal, Match of The Day en de Football League Show.

Het is fijn om uit  te kijken op een zonnige straat; het is bijna 19.30 nu en het is nog zonnig en daglicht buiten.

 De lente is werkelijk hier en het is mooi om het te zien en in de zonneschijn uit te gaan en de lucht op mijn huid te voelen na zo lang binnen door te brengen.

Het andere is ik geniet weer  van nieuwe kleren, schoenen en sieraden en heb veel pret ermee.

Ik doe dat zelfs als ik niet, uitga realiseer mij nu dat dit doen voor mijzelf is zeer belangrijk.

Geinteresseerd zijn in mijn uiterlijk betekent dat ik niet gedeprimeerd ben, betekent dat ik ook ik begrijp hoe belangrijk het is voor mijn zelfachting.

Toen ik zoveel tijd in bed moest zijn was het moeilijk voor mij om trots te zijn in mijn uiterlijk

Op dit ogenblik ben ik grondig aan het genieten ; het is zo goed voor mijn zelf vertrouwen.







 

No comments: