Saturday, April 23, 2011

Zaterdag In De Zonneschijn.



Leonor Fini.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Leonor_Fini
  
Mooie dag vandaag, het is 23 graden, warm voor april, het was 24 graden in de flat, buiten voelde als 26 graden.

Ik hoop deze zomer is niet zoals vorig jaar, toen het heel kort warm was van 25 April tot 20.00 op 29 april.

Heel droevig hadden wij slechts10 dagen zomer, begin Juli tijdens de Wereld Voetbal Beker tournoi, daarna was het een koude, natte zomer.

Het hoefd niet heel te zijn, heet, als de temperatuur zoals nu zou blijven, ben ik gelukkig.

Na een douche, kleedde Richie mij aan, hij heeft mij geparfumeerd en deed ook ketting, oorringen plus ringen van mijn keus.

Wij gingen uit, dit keer deed Richie het grootste deel van de bestuuring, toen ik kon stuurde ik maar toen ik het niet meer kon doen, nam Richie het over.

Na buiten gaan is nog belangrijker nu voor mij, dan of ik onafhankelijk kan  sturen of niet.

Natuurlijk wens ik het kon, toen ik onafhankelijker kon zijn, heb ik genoten van mijn rolstoel zelf sturen.

Deze ziekte maakt dat je in heel korte tijd heel veel moet leren mee leven, voor allebei van ons is het heftig geweest.

Wij leren elke dag om ons leven aan te passen, vanmiddag genoten wij van elkaars gezellschap en de heerlijke drukte van de Ten Cate markt.




No comments: