Monday, April 11, 2011

Maandag In April..


The Pleading Butcher. 1948.
Peter Purves Smith.
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Purves_Smith

Het was vandaag een mooie zonnige dag, mooi om uit het raam te zien, het deed mij goed.

Mijn fysiotherapie sessie met de mooie Mathilde, ondanks het feit dat mijn armen pijnlijk stijf waren.

Werkelijk moeilijk om mijn armen uit uit te strekken om mijn hoofd te raken kan niet mijn armen buigen of om hoger te gaan dan mijn neus.

Dit was een reusachtige inspanning voor mij, de tweede keer dat wij het deeden slaagde ik slechts erin om mijn neus te raken.

Na de afspraak was ik uitgeput,  een sandwich en een fruitschok heeft mij werkelijk geholpen om beter te voelen.

Vanavond heeft mij Angela getelefoneerde een goede vriend van Engeland, het was fijn om met haar te spreken.

Wij ontmoeten elkaar op Hillcroft College in 1991, toen ik op full-time onderwijs ging, ik was 40 en zij 22.

Het leeftijdsverschil, hield ons niet tegen om beste vrienden te worden, wij klikten, haar ontmoeten was één van de beste dingen vanHillcroft.

Vanavond is vreselijk geweest, ik kan nu niet meer typen omdat ik niet goed kan zitten, moeilijk, bijna onmogelijk, hoop ik kasn dit op mijn blog zetten.                    


 

No comments: