Thursday, April 14, 2011

Ontspannende Dag Ondanks Stress.


Nightwork Is About To Commence, 1943.

Emmy Bridgewater.
http://en.wikipedia.org/wiki/Emmy_Bridgwater



Vandaag was een ontspannende dag, ondanks problemen zoals een stijve pijnlijke elleboog en een rechte arm.

Ook waren er problemen, met de nieuwe versie van Firefox Webbrowser, een grote schok dat de settings waren veranderd.

Geen verfris knoop, plotseling geen gezoom en verschillende andere lastige dingen, die ik hoop om later te regelen.

Eerst zal ik radio luisteren, dan zal ik de problemen op te lossen, hoop dat ik kalm kan blijven dezxe keer.

Zaag Mathilde, mijn prachtige fysiotherapeut vanmiddag, probeerde mijn beste te doen om mijn rechte arm, helaas zonder succes uit te rekken.

Het voelen van hoe moeizaam en stijf en pijnlijk mijn armen zijn en dat het slechter word elke dag is eng.

Ik moet proberen positief te blijven, en het beste van mijn leven te maken, ook is het niet magelijk.

Soms is dit uiterst moeilijk te doen, vanmiddag had ik een ogenblik van wanhoop.

Gelukkig kwam Richie met de honden, van het park terug, wij luisterden naar het radioprogramma van  The Archers, dan zette Richie mij terug naar bed op mijn verzoek, na het zitten van meer dan zes uren.

Na wat heerlijk voedsel, voel ik mij nu beter, het schrijven van mijn post heeft mij enorm geholpen om alles te relativeren.

Zoals het gewoonlijk, zet het alles in perspectief voor mij en helpt mij om van mijn leven te genieten.



No comments: