Friday, April 08, 2011

Warm Zonnig Weer Is Voorspeeld.

 
Sun Dance 1956.

Arne Ekeland.

Vandaag begon bewolkt, dan is het zonnig geworden,, de weervoorspelling zegd dat dit weekend warm en zonnig word.

Ik verheug mij op morgen, evenals op het weekend,  ik ben van plan om van het warme, zonnige weer te genieten.

Ik zal mijn nieuwe kleren dragen, zwarte harem broek, tie dye t-shirt en mijn rode & zwarte creeper schoenen plus veel bling.

Ik verheug mij ook op deze zaterdag, dan zal ik Richie vragen om mij vroeg uit bed te halen, zodat wij meer tijd buiten hebben terwijl de zon schijnt.

Fijn om plannen te hebben, ook aardig om nieuwe kleren te hebben, de harem broek is goed, werkelijk als hen en de schoenen heel leuk, zij hebben zeer dikke zolen met een zwart & rood argyle patroon.

Grote pret om nieuwe kleren en schoenen te hebben, zij geven mij en goed gevoel, dat is zo veel beter dan toen ik niet geïnteresseerd was in wat ik aan had, of zelfs of ik een douche of niet had.

Geen wonder dat ik mj zo gevoeld heb, toen ik zolang in bed moest blijven, met terugblik blik zie ik nu dat was niet goed voor mij geweest.

Nu wens ik dat ik dat niet had gedaan, aangezien het zo belangrijk om mezelf te verzorgen, het helpt mij om positief te zijn.

Positief zijn is uiterst belangrijk, het zal mij niet beter maken, ook zl wens ik dat zeer, maar het is een grote hulp en helpt mij om te genieten en zo gelukkig ben als ik kan zijn.









No comments: