Friday, April 15, 2011

Fijne Vrijdag.


 
Necessary Bandages, 1942.
Emmy Bridgewater.
http://en.wikipedia.org/wiki/Emmy_Bridgwater




Vandaag bracht de post twee pakketten; één bevatte een paar zwarte korte lak laarzem met platform zolen en hoge hakken. ik heb op EBay 4,45 ponden voor ze gebooden.

Had nooit schoenen als deze, de hakken  zijn 11 cm hoog, ik kan mij in hielen als deze nauwelijks voorstellen.

Morgen zal ik hen uitproberen, wanneer wij naar de markt gaan, dat zal goede pret zijn, bijna behoefte om ook een flitzende broek ook moet hebben

Het tweede pakket bevatte 9 kleine pakketten van tamarindeballen, die in Couva, Trinidad gemaakt zijn, heb ze gekocht van Trini Food Com http://www.trinifood.com/

Een prachtige smaak van huis, Trini tamarindeballen, aardig om hen opnieuw te proeven, Richie’s zijn uitstekend, maar ik wilde een keer degenen van Trinidad weer proefen.

Mijn vader was geboren in Couva, zodat het grappig was om te zien dat zij daar gemaakt waren.

Later kwam de postbode opnieuw deze keer met een uitstekende affiche van de film The Attack Of The 50 Foot Woman.

Was grote pret toen Richie het plakte op de badkamer deur, dit heeft de ruimte totaal veranderd hoe het eruit ziet.

Leuk dat alle drie pakketten werden gebracht op dezelfde ochtend aankomen zijn, genoot van toe te kijken hoe Richie alles open maakte.






No comments: