Sunday, April 24, 2011

Waar Zijn De Mensen Rechten.


Syrian Tank.

Vandaag is een ontspannen dag geweest; wij allebei sliepen zeer goed, allebei met hulp van een slaappil.

Iets dat Richie nooit gedaan heeft in al die tijd dat ik hen ken, het verrast mij niet, ben eerder tevreden, aangezien hij een goede nacht slaap nodig had.

Wij waren beide wakker om ongeveer 10 uur vanochtend, Richie deed mijn been massage plus oefeningen, daarna verraste hij mij met een groot Paasei.

Het was aardig om lekker ontspannen en zo verfrist wakker te worden na een goede nacht rust.

Nadat wij Celtic v Rangers, schotse voetbal clubs, hebben gekeken op tv. gaf Richie mij een douche.

Dan heeft hij mij aangekleed, geparfumeerd, wij warenf net aan het bespreken welke sieraden ik aan zou doen toen de deur bel ging.

Het was onze goede vriend Christoph, was fijn om hem te zien en zo goed ook

Wij hebben elkaar  in 2003 ontmoet,toen op de call center van Sykes, wij werkten aan de Verio Helpdesk, klanten helpen met hun website problemen.

Goed om Christoph te zien,h wij hebben prosecco gedronken, en aten lekkere Poolse paas chocolade, plus kleine Paas eieren die Richie had gekocht.

Nadat Christoph weg was om 18 uur heeft Richie een heerlijke spinazie/feta quiche, salade, gebakkene aardappels en ik at zelf gemaakt aardbeiroomijs.

Later keken  wij de Nederlands nieuws, die toonden vreeslijke beelden van mensen die door Syrische veiligheidskrachten werden gedood.

Één man, helemaal onder bloed, schreeuwde’’ de bastaarden maken ons af’’ en voor onzer ogen werd hij dood geschoten.

Schokkend beelden, ik huilde, wij bespraken de situatie, ik vroeg Richie of hij dacht of de V.N. actie zouden voeren.

Schijnt zij zullen niets doen, aangezien zij liever zaken doen met de duivel die zij kennen, van wie weet wie zou kunnen overnemen.

In Bahrein zullen zij ook niets doen aangezien zij vrienden van de Saoedi’s zijn, plus het Amerikaanse vloot gebruik hun haven, een belangrijke strategische haven dichtbij Iran.

Yemen is ook vrienden van de Saoedi’s, Tunesië heeft geen olie en de regering is in afschuw afgestapt, zodat zij daar niets hoeft te doen.

Dus ook al roepen zij dat het scandalig wat deze landen doen, zullen de V.N. niets doen om de moorden van hun burgers tegen te houden, tenzij zij olie hebben.

Waar zijn de mensen rechten.




No comments: