Tuesday, April 05, 2011

Een Fijne Maandag.

E
James Gleeson.
http://en.wikipedia.org/wiki/James_Gleeson



Vandaag is een koude dag geweest, het was grijs en bewolkt maar gelukkig brak de zon door om de lunchtijd.

Koud en zonnig is beter dan koud en somber weer, de zonneschijn maakte ons vrolijk wat fijn was.

De postbode bracht mij een aantal dingen die ik op Ebay had gekocht, een harembroek en een tiedye shirt.

Ik kreeg ook een zilveren ring in de vorm van een spin en een paar amethyst oorbellen.

Het  beste van alles was ik herontdekte een verjaardag geschen dat ik op mijn verjaardag niet nhad opgemerkt, een paar schitterend rode oorringen.

Het voelde als een nieuw verjaardags geschenk dat aardig was, was blij dat ik hen niet voordien had opgemerkt.

Er waren toen zoveel mooi cadeaus van Richie, dat ik door andere mooie dingen afgeleid werd.

Mathilde was hier om 14.00 voor mijn fysiotherapie afspraak dat zeer goed ging.

Wij hadden een late lunch nadat zij ging en toen deed ik de  Motomed, 40 minuten van beenoefeningen.

Later om19.00 bracht onze goede vriend, Lin van de British Gebneral Stores ons en aantal dingen van haar winkel zoals crumpets, oat cakes, varkensvlees & appel worsten en HP saus.

No comments: