Saturday, April 09, 2011

Zaterdag Op De Markt.


The Diplomat.1939.
Peter Purves Smith.
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Purves_Smith



Vandaag was een mooie zonnige, warme dag, behalve dat er en zeer koude wind was, die voor mij afschuwelijk was.

Ik wilde bijna naar huis teruggaan, gelukkig was er zon op de overkant, Richie stelde voor dat wij aan de zonnige kant zouden gaan.

Zodra wij in de zon waren, voelde ik mij beter, mijn spieren waren niet meer stijf en pijnlijk zoal zij waren, toen wij eerst na buiten gingen.

Richie nam de controles over tot wij aan de markt kwamen, dan rolde ik zelf rond, en was gelukkig bij het bekijken van alle markt kramen.

Het was grote pret, bracht zelfs één van de kraam houders ertoe om een beetje van een lied van Andre Hazes voor mij te zingen wat leuk was.

De mensen die de Griekse kraam hebben, begroeten ons vriendelijk, wij kochten diverse heerlijke salades, olijven en gevulden pepers.

Ik genoot grondig van de markt, was  fijn om deel uit te maken van deze buurt.

Dit is zeer goed en het gaf me een grote boost, die mijn geest heeft opgeheven.

Toen wij de markt verlieten, ben ik ern geslaagd om de rolstoel zelf te sturen, tot waar wij moesten de straat overkruisen, dan vroeg ik Richie om over te nemen.

Een goed uitje waarvan wij allebei hebben genoten en ook van de Griekse delicatessen voor onze avond eten.




  

















           

No comments: