Wednesday, April 06, 2011

Een Goede Afspraak Met Summit.



Karen Holtsmark.

http://en.wikipedia.org/wiki/Karen_Holtsmark


Vanochtend werd ik gewekt door iets, ik realiseerde later het was de wekker, zodra ik wakker was het fijn om 08.00 op te staan.

In feite was het goed om een vroege douche te hebben en gekleed te zitten  in de rolstoel om 09.00.

Ruud van Summit was hier precies om 09.30 zoals afgesproken; hij ging nogmaals goed bekijken hoe ik zat.

Hij hief mij hoger op in de kuip, wat beter voelde; Ik vind nu niet meerw dat ik raar zit, het had gevoeld als zat ik op mijn onder rug.

Zitten hoger voelt veel beter, verheug mij nu op mijn fysiotherapie afspraak morgen, nu ik beter zit.

Zeer gelukkig dat ik eindelijk weer goed gesteund zit, dit zal betekenen dat Richie mij niet moet aanpassen de hele tijd ik ben in de rolstoel.

Ruud is zeer goed met zijn werk, dat ongelooflijk geruststellend is en het is ook een zeer veilig gevoel, wat goed is.

Hij is een goede advertentie voor toegewijde mensen die met gehandicapte mensen werken.

Hem ontmoeten maakt het bijna goed dat ik zoveel ander heb ontmoet die helemaal niet geintereseerd zijn in mensen, laat staan de behoeten van gehandicapte mensen.

Degenen die slechts om hun salarissen schijnen te geven, ik ben vaak benieuwd waarom deze mensen met en voor mensen werken.











No comments: