Thursday, April 21, 2011

Ontspannene Donderdag.


Dianna, 1977.
Mimi Parent.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mimi_Parent



Deed het rustig aan vandaag, na zo zeer overstuur zijn wegens mijn handen, armen die zo zwak zijn.

Mijn laptop problemen hebben mij zeer onrustig gemaakt; de gedachte van geen computer, geen Internet, en geen blog was niet goed.

Evenals geen verbinding naar mijn goede blogvrienden en geen verbinding met de wereld.

Het is belangrijk voor mij om een bijdrage te leveren door mijn blog te schrijven.

Het is zo fijn dat het word ook door ander mensen in 147 landen in de wereld  gelezen, en fijn om ervaringen uitwisselen met ander mensen met MS.

Een wat een vreeslijke gedachte en nog erger wat een onplezierige werkelijkheid als ik dat niet meer kan doen.

De stress van de problemen met mijn laptop hebben mij zo ongerust gemaakt, dat mijn laptop opeens niet meer zoude werken.

Dan kwam het bericht over gebrek aan schijfruimte op D, ik heb het opgelost door het leeg te  halen eng een backup te maken

Dat gaf me een reusachtige boost, goed om te voelen dat ik iets kon doen en het probleem oplossen.

Ik vind het zo goed om een verschil te maken, zelfs een kleine is zo belangrijk op dit ogenblik voor mij.



No comments: