Monday, April 18, 2011

Zonnige. Maandag.


Marleen and Cyril.



Na mijn fysiotherapie afspraak met Mathilde, ik had een afspraak met een adviseur van de Gemeente Amsterdam.

Zijt was van  Mozaak,zij moest een blik nemmen van de woning en mij, om te zien of ik voor airco kwalificeerde.

Zij ging na een uur weg; Ik ben nets wijzer wat het besluit zal zijn, aangezien zij me zelfs niet de kleinste aanwijzing gaf.

Werkelijk hoop dat Mozaak mij zo spoedig mogelijk laat weten wat het antwoord zal zijn, hopelijk alvorens het heet wordt.

Ik zal moet afwachten, meer geduld hebben, daar ben ik deskundige in de laatste jaren geworden, in zeer geduldig zijn.

Ik moet zelfs met mijn laptop geduldig zijn, die continu vast loopt telkens als ik probeer om iets te doen.

Zelfs een post of een woorddocument of  beweegt tussen allebei of op en neer scrollend in mijn brievenbus of woorddocument.

Richie had een paar frustrerende uren proberend om te zien wat deze problemen heeft veroorzaakt; hij probeerde om een back up van mijn profiel te maken.

Dit werkte niet uit want de laptop liep  vast, dus geen back up, wat zeer frustrend was aangezien Richie uren aan het proberen had besteed.

Hij ontdekte een paar duizend oude mails van mijn, die ik in 2008 heb weg gegooid en zij zijn nog hier.

Ik hoop dat wij dit kunnen regelen, en ik hoop dat het opnieuw morgen zal opstartnen, dat is mijn nachtmerrie dat de laptop niet zal opstarten, afschuwelijk gedachte geen laptop, geen blog.











No comments: