Sunday, April 17, 2011

Zonnige Zondag.



Cyril.


Een mooie zonnige, warme dag, wij sliepen tot middag, dan was Richie bezig voor het grootste deel van de middag.

Ik ging niet weg; de ramen waren open om van het warme weer te genieten, dat mij hoopvol maakt.

Verheug mij op uitgaan zonder zo vele kleren, dat zou zeer aardig zijn, ik kan bijna niet wachten.

Droevig nieuws  Bolton werd verslagen 5-0 door Stoke, zodat het word Stoke v Manchester City voor de FA Beker finale.

Nu zal ik niet meer speculeren, zeker, niet ik net zag  Arsenaal met Liverpool gelijk spelen.

Gaan een vriendin vragen om mij te helpen de administratie die voor onze belasting teruggifte moet geregeld worden, zodra dat wordt gedaan kan ik ontspannen.

Heb gevraagd voor een paar kopien van twee documenten, die wij moeten hebben om alles naar een kennis te verzenden, die onze belasting doet.

Het is goed om iemand te hebben, die je kent om dit te doen, grappig om te denken wij kwamen elkaar tegen in de jaren '80  toen wij krakers waren.

Nu doet hij alle belasting terggiften voor veel andere ex-krakers, zij hebben nu anti kraak weten ingevoerd.

Dat zal geen mensen tegenhouden, wanneer er weer zo vele dakloze mensen, en zo vele lege huizen/kantoren als resultaat van de economische crisis zijn.























No comments: