Saturday, April 02, 2011

Een Prachtig, Zonnige Blauwe Hemel, En 20 Graden, Vanmiddag


Het was vandaag prachtig, zonnige blauwe hemel, en 20 graden, vanmiddag gingen wij uit om van het warme weer te genieten.

Ik ging na buiten in jogging broek, t-shirt en mijn mooi rode fleece top en mijn  zwartelange  handschoenen zonder vingers.

Het was prachtig om buiten in de zonneschijn te zijn, wij gingen naar de Ten Cate markt met de honden, die het leuk vonden met ons allebei na buiten te gaan, zij waren enorm opgewekt, vooral over naar de markt gaan.

Het was fijn om daar te zijn en al de mensen te zien en markt kramen met hun fruit, groenten, kleren, een kleuren en geuren.

Zag en aantal markt lieden die ik nog kende van toen ik daar elke week met Richie ging.

Dit was mijn eerste bezoek aan de markt dit jaar; Ik slaagde in om daar een keer te komen vorig jaar in Oktober en merkte vandaag vele veranderingen op.

Zoals verscheidene nieuwe kramen, één paar nieuwe fruit kramen en een met leuke planten en bloemen en een Griekse kraam, die taramasalata hadden waarvan ik zeer hou, maar nooit hier voordien gezien heb.

Ik genoot grondig van uitgaan vooral aangezien ikerin slaagde om zelfstandig naar de markt te rijden en het grootste deel van de terugweg ook en dan nam Richie over.

Een prachtige middag en ik ben nu van plan zo vaak mogelijk het  te herhalen, en wij zullen het ook doen, ik wil dagelijkse uit gaan nu de lente hier is.



No comments: